Η απλή λύση για τους απλήρωτους λογαριασμούς

Όταν έχει περάσει η ημερομηνία πληρωμής ενός τιμολογίου, η υπηρεσία είσπραξης Inkasso της TIMOCOM μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε τα χρήματά σας.

Ως ουδέτερος μεσίτης, συμβουλεύουμε ξεχωριστά σε κάθε περίπτωση και μπορούμε να κανονίσουμε την πληρωμή ανεξόφλητων τιμολογίων για μεγάλο αριθμό πελατών. Ο δικηγόρος της TIMOCOM Αlexander Oebel και η ομάδα του έχουν ιστορικό επιτυχίας87%.

Διαμεσολάβουμε σε όλη την Ευρώπη σε 27 γλώσσες. Σε περίπτωση καθυστερημένης πληρωμής από τους επιχειρηματικούς σας εταίρους, μπορείτε να βασιστείτε στην κατάλληλη και αξιόπιστη βοήθεια της ομάδας Inkasso TIMOCOM. Οι ανησυχίες των χρηστών μας διασαφηνίζονται γρήγορα, φτηνά και εξωδικαστικά, έτσι ώστε να μην υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα στους πελάτες. Δικαιοσύνη και κατανόηση διασφαλίζουν τις επιχειρηματικές σχέσεις σας και θα εξακολουθούν να υπάρχουν. Για εσάς, η υπηρεσία είσπραξης οφειλών Inkasso International είναι ένας δίκαιος και συνεπής συνεργάτης στην διαχείριση οφειλών.

> 87,6 %

Ποσοστό επιτυχίας το 2021

Inkasso International Service της TIMOCOM προσφέρει

  • εύκολα και απλά εντολή online
  • από το 2003 με επίσημη έγκριση αρχών
  • κατάλληλες συμβουλές και υποστήριξη στην είσπραξη τον οφειλών σας
  • Υποστήριξη σε όλη την Ευρώπη σε 27 γλώσσες
  • γρήγορη και διπλωματική λύση στη διαχείριση οφειλών
  • Επιτυχής σε ποσοστό μεγαλύτερο από το 87% όλων των περιπτώσεων

​​​​​​​

Προσφέρουμε ένα Υπολογιστής αμοιβής για πλήρη διαφάνεια κόστους . Εκτός από την τιμή βάσης των 20 ευρώ, οι άλλες χρεώσεις που πρέπει να πιστωθούν εξαρτώνται από το ποσό της απαίτησης. Αυτά βασίζονται στο γερμανικό νόμιμο πλαίσιο αμοιβών. Σε λίγα μόνο βήματα, υπολογίστε το τέλος που βασίζεται στην απόδοση που προέκυψε πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας.

Αυτό λένε οι πελάτες μας

FAQs της Inkasso International Service

Ναι, η υπηρεσία συλλογής είναι διαθέσιμη σε όλους τους υπάρχοντες πελάτες της TIMOCOM. Εάν δεν έχετε υπογράψει ακόμη συμβόλαιο, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ.

Όχι. Η ομάδα μας θα χαρεί να σας βοηθήσει με τυχόν εκκρεμείς απαιτήσεις που δεν δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας το Smart Logistics System. Στείλτε μας τη δική σας περίπτωση Inkasso τώρα.

Το 2021 καταφέραμε να μεσολαβήσουμε με επιτυχία σε περισσότερο από 87% των περιπτώσεων.

Χρεώνουμε ένα τέλος επεξεργασίας 20,00 €. Χρεώνουμε ένα επιπλέον πριμ για τη δραστηριότητα είσπραξης χρεών μόνο εάν είναι επιτυχής, ανάλογα με το ποσό της αξίωσης. Αυτό το μπόνους επιτυχίας βασίζεται στο γερμανικό νόμιμο πλαίσιο χρέωσης και μπορεί να προσδιοριστεί στον υπολογιστή μας προμήθειας πριν από την παραγγελία. Εδώ μπορείτε να υπολογίσετε την προμήθεια που σχετίζεται με την απόδοση που θα προκύψει για την απαίτηση σας.

Κατ 'αρχήν, οι νομικές αρχές της ζημίας που προκαλείται από την καθυστέρηση ισχύουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΕΕ 2011/7 / ΕΕ. Αυτό οδηγεί στο γεγονός ότι οι ανοιχτοί λογαριασμοί πληρώνονται γρηγορότερα. Αυτό οδηγεί στο γεγονός ότι τα ανοιχτά τιμολόγια πληρώνονται γρηγορότερα. Για πιστωτές και οφειλέτες, αυτό σημαίνει τα εξής:

Τα τιμολόγια προς τους επιχειρηματίες είναι καθυστερημένα αυτόματα 30 ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης. Επιπλέον, οι όροι πληρωμής άνω των 60 ημερών επιτρέπονται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Ωστόσο, εάν υπάρχει καθυστέρηση πληρωμής, ο πιστωτής μπορεί να απαιτήσει ορισμένα έξοδα για την είσπραξη του τιμολογίου από τον οφειλέτη, καθώς και τόκους υπερημερίας.
Το κόστος είσπραξης μπορεί να περιλαμβάνει τα έξοδα είσπραξης που προκύπτουν ως αποτέλεσμα της καθυστέρησης πληρωμής, καθώς και τα έξοδα είσπραξης, δικηγόρο ή ειδοποίηση να συμπεριληφθεί. Για τους πιστωτές, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να επιστραφούν τα έξοδα υπηρεσίας είσπραξης χρεών. Επίσης περιλαμβάνουν και τα έξοδα σε περίπτωση επιτυχίας του οφειλόμενο ποσό. Αυτό σημαίνει ότι ο πιστωτής μπορεί να απαιτήσει από τον οφειλέτη όλα τα έξοδα είσπραξης, το βασικό τέλος, συμπεριλαμβανομένου του τέλους επιτυχίας, επιστρέφονται εάν η απαίτηση είναι σε αθέτηση και ο οφειλέτης είναι υπεύθυνος για την αθέτηση.

Είναι σημαντικό αυτοί οι κανόνες να ισχύουν μόνο για τιμολόγια

  • που βασίζονται σε συμβατική υπηρεσία, δηλαδή όχι για ζημιές ή διπλές πληρωμές, για παράδειγμα,
  • η καθυστέρηση μπορεί να αποδειχθεί και
  • ο οφειλέτης να κατοικεί στην ΕΕ.

Μια υπενθύμιση ή παρόμοιο αίτημα πληρωμής από τον πιστωτή δεν είναι πλέον απαραίτητο, αλλά μπορεί να γίνει εθελοντικά και εξακολουθεί να είναι πολύ χρήσιμο και προτεινόμενο, ώστε να μην φτάσει καν έως εδώ.

Η ομάδα Inkasso λειτουργεί για εσάς σε όλη την Ευρώπη και η υπηρεσία μας προσφέρεται στις ακόλουθες γλώσσες:

  • Βουλγαρικά (BG)
  • Δανικά (DA)
  • Γερμανικά (DE)
  • Αγγλικά (EN)
  • Φινλανδικά (FI)
  • Γαλλικά (FR)
  • Ελληνικά (EL)
  • Ιταλικά (IT)
  • Κροατικά (HR)
  • Λετονικά (LV)
  • Λιθουανικά (LT)
  • Βορειομακεδονικά (MK)
  • Ολλανδικά (NL)
  • Νορβηγικά (NO
  • Πολωνικά (PL)
  • Πορτογαλικά (PT)
  • Ρουμανικά (RO)
  • Ρωσικά (RU)
  • Σουηδικά (SV)
  • Σερβικά (SR)
  • Σλοβακικά (SK)
  • Σλοβενικά (SL)
  • Ισπανικά (ES)
  • Τσεχικά (CS)
  • Τουρκικά (TR)
  • Ουκρανικά (UA)
  • Ουγγρικά (HU)

Ναι, η ομάδα Inkasso μας λειτουργεί διεθνώς, ειδικά σε ολόκληρη την Ευρώπη, στη μητρική σας γλώσσα. Οι περιπτώσεις Inkasso στο εξωτερικό δεν αποτελούν πρόβλημα για εμάς.

Σε περίπτωση πτώχευσης, τα περιουσιακά στοιχεία του οφειλέτη τοποθετούνται συνήθως υπό τη διοίκηση του δικαστηρίου πτώχευσης ή εξωτερικού διαχειριστή. Εκείνος διαχειρίζεται τις απαιτήσεις και διασφαλίζει τη διανομή των υπόλοιπων περιουσιακών στοιχείων. Αυτό διασφαλίζει ότι όχι μόνο οι πιστωτές που είναι πιο κοντά στον οφειλέτη παίρνουν τη σειρά τους γρηγορότερα, αλλά και όλοι οι πιστωτές να αντιμετωπίζονται όσο το δυνατόν εξίσου.

Κάθε κράτος έχει μια ειδική διαδικασία στην οποία ένας πιστωτής κάνει την δήλωση απαιτήσεων του. Σας συνιστούμε να καταχωρίσετε αμέσως την απαίτηση σας στη διοίκηση πτώχευσης προκειμένου να θεωρηθείτε ως πιστωτής στη διαδικασία και να μην μειώσετε το υπόλοιπο ποσό με διαδικαστικά έξοδα.

Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους πιστωτές στην εκτέλεση των νόμιμων απαιτήσεών τους. Σε περίπτωση προβλήματος ενός οφειλέτη, μπορούν να γίνουν συμφωνίες όπως πληρωμές δόσεων, για παράδειγμα, έτσι ώστε ο πιστωτής να συνεχίσει να παίρνει τα χρήματά του. Ταυτόχρονα, η TIMOCOM παρέχει στους πελάτες της Smart Logistics System για να αποτρέψτε περαιτέρω χρέη.

Εάν ένας χρήστης δεν επιθυμεί να πληρώσει χωρίς να δώσει λόγο, αυτή η συμπεριφορά έρχεται σε αντίθεση με τα κριτήρια ποιότητας του TIMOCOM. Επομένως, δεν επιτρέπεται να παραμείνει στο δίκτυο ελεγμένων πελατών.

Inkasso International Service

top