Οι επτά πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Inkasso στα Logistics
Εξηγούμε πώς λειτουργεί και ποιος πληρώνει το κόστος.
Η παραγγελία έχει παραδοθεί και το τιμολόγιο έχει κοπεί. Αλλά δεν υπάρχει εισερχόμενη πληρωμή στον λογαριασμό.
Ένας τρόπος αντιμετώπισης του ανυπεύθυνου πληρωτή είναι να προσλάβετε ένα γραφείο είσπραξης χρεών. Υπάρχουν πολλές αμφιβολίες που σχετίζονται με αυτό εκ των προτέρων.
Σε αυτό το άρθρο στο blog απαντάμε στις επτά πιο συχνές ερωτήσεις που ορισμένοι κάνουν οι ίδιοι πριν από μια σύμβαση.
Περιεχόμενα:
- Πόσες υπενθυμίσεις πρέπει να γραφτούν πριν τεθεί σε λειτουργία μια υπηρεσία είσπραξης χρεών;
- Ποια καθήκοντα αναλαμβάνει ένα γραφείο είσπραξης χρεών.
- Πώς προσλαμβάνετε μια εταιρεία είσπραξης χρεών;
- Πώς λειτουργεί η διαδικασία Inkasso είσπραξης χρεών;
- Τι δεν επιτρέπεται να κάνει ένα γραφείο είσπραξης χρεών.
- Πόσα είναι τα τέλη Inkasso είσπραξης;
- Ποιος πληρώνει τα τέλη Inkasso;
Για τους πιστωτές και τους οφειλέτες αυτό σημαίνει τα εξής: Παρ 'όλα αυτά, υπάρχουν απλήρωτα τιμολόγια. Οι λόγοι για αυτό είναι διαφορετικοί, αλλά οι συνέπειες είναι δυσάρεστες για όλα τα μέρη. 30 ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης πληρωμής αρχίζει η μη καταβολή του ποσού. Ως πιστωτής, έχετε πλέον την ευκαιρία να κάνετε περαιτέρω βήματα και, για παράδειγμα, να προσλάβετε ένα γραφείο είσπραξης χρεών για να πάρετε τα χρήματά σας. Αυτό θα πρέπει να γνωρίζετε:
1. Πόσες υπενθυμίσεις πρέπει να γραφτούν πριν τεθεί σε λειτουργία μια υπηρεσία είσπραξης χρεών;
Σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ, δεν απαιτείται επιστολή υπενθύμισης μετά τη λήξη της περιόδου πληρωμής. Ο πελάτης βρίσκεται σε καθυστέρηση και θα μπορούσε να ανατεθεί μια εισπρακτική εταιρεία.
Η υπενθύμιση δεν είναι πλέον απαραίτητη, αλλά είναι σίγουρα ένα καλό βήμα για τη διατήρηση της επιχειρηματικής σχέσης. Ωστόσο, εάν δεν υπάρχει απάντηση από τον οφειλέτη ή πληρωμή μετά τη δεύτερη υπενθύμιση πληρωμής, μπορεί να αναθέτει η διαχείριση επαγγελματικών απαιτήσεων.
2. Ποια καθήκοντα αναλαμβάνει ένα γραφείο είσπραξης Inkasso;
Το γραφείο είσπραξης ελέγχει τα γεγονότα και για τα δύο μέρη και μπορεί να ενεργήσει ως ουδέτερος διαμεσολαβητής. Κοσκινίζει τα υποβληθέντα έγγραφα και μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με το αν η αξίωση είναι σωστή.
Η διαχείριση των επαγγελματικών απαιτήσεων βοηθά επίσης τους πελάτες να πάρουν τα χρήματά τους και φροντίζει για την αλληλογραφία με τον οφειλέτη. Αυτό θα διευκρινίσει το ζήτημα ή / και θα πληρώσει τις αξιώσεις. Επιπλέον, δικαιούται να διαπραγματευτεί εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής κατόπιν αιτήματος του οφειλέτη.
Η υπηρεσία είσπραξης χρεών μπορεί να είναι ενεργή κατά την είσπραξη των χρημάτων. Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να ζητήσει από τον οφειλέτη να πληρώσει απαιτήσεις.
3. Πώς προσλαμβάνετε μια εισπρακτική εταιρεία Inkasso.
Υπάρχει και η ευκαιρία να φροντίσετε μόνος τις δικές σας απαιτήσεις. Η TIMOCOM έχει γράψει ένα άρθρο σχετικά με αυτό, το οποίο περιέχει τρεις συμβουλές για τη διαχείριση των απαιτήσεων . Αυτό περιλαμβάνει επίσης την επικοινωνία με τον πελάτη και την υπενθύμιση του σχετικά με την υποχρέωση πληρωμής. Ωστόσο, είναι λογικό να απευθυνθείτε σε κάποιον που έχει εμπειρία ή, ακόμη καλύτερα, ειδικεύεται στον κλάδο. Τα γραφεία μεταφορών και logistics θα πρέπει να προσέχουν τις σχετικές πληροφορίες όταν κάνουν μια επιλογή. Η ανάθεση είναι συνήθως απλή με επιστολή ή ηλεκτρονική φόρμα. Προκειμένου το γραφείο είσπραξης να κάνει τη δουλειά του, πρέπει να υποβληθούν αποδείξεις για τις απαιτήσεις. Με άλλα λόγια, τιμολόγια που δεν έχουν πληρωθεί, την εντολή μεταφοράς κλπ. Εάν αυτά τα έγγραφα είναι διαθέσιμα, ο πελάτης πρέπει να επιβεβαιώσει την ανάθεση μιας υπηρεσίας είσπραξης. Η ομάδα είσπραξης Inkasso στη συνέχεια μπορεί να ξεκινήσει τη διαχείριση επαγγελματικών απαιτήσεων.
4. Πώς λειτουργεί η διαδικασία Inkasso είσπραξης χρεών;
Μετά την επιβεβαίωση της εντολής και όλα τα σημαντικά έγγραφα που εξηγούν την υπόθεση έχουν υποβληθεί στο γραφείο είσπραξης, η εισπρακτική εταιρεία θα εξετάσει την υπόθεση.
Ελέγχει τώρα εάν τα έγγραφα είναι πραγματικά σωστά. Έχει ξεπεραστεί ο όρος πληρωμής κατά 30 ημέρες; Έγινε αξίωση για ζημία; Δεν έχει πληρωθεί το τιμολόγιο; Η υπηρεσία είσπραξης Inkasso χρησιμοποιεί τις αποδείξεις για να ελέγξει εάν η αξίωση είναι αδιαμφισβήτητη και νόμιμη.
Στη συνέχεια, το γραφείο θα επικοινωνήσει με τον οφειλέτη. Έχει την ευκαιρία να σχολιάσει το θέμα και να λάβει θέση. Μπορεί να επιβεβαιώσει ή να ακυρώσει την αξίωση και να υποβάλει έγγραφα εκ μέρους του. Ως μέρος της αλληλογραφίας, για παράδειγμα, μπορούν να συμφωνηθούν πληρωμές δόσεων ή μερικές πληρωμές.
5. Τι δεν επιτρέπεται να κάνει ένα γραφείο είσπραξης χρεών.
Μια υπηρεσία είσπραξης χρεών Inkasso δεν εκπροσωπεί το νόμο, δηλαδή να καταδικάζει κάποιον σε κάτι ή ακόμη και να ζητά άμεση πληρωμή από τον οφειλέτη. Μπορεί να ζητήσει από τον οφειλέτη την πληρωμή εάν η αξίωση είναι αδιαμφισβήτητη. Εάν η απαίτηση της πληρωμής είναι δικαιολογημένη, ο οφειλέτης πρέπει να καταβάλει το οφειλόμενο ποσό στον πιστωτή.
Τα γραφεία είσπραξης δεν έχουν επομένως άλλα δικαιώματα από τον αρχικό πιστωτή. Ως πάροχος υπηρεσιών, απλώς αναλαμβάνουν την αλληλογραφία και επικοινωνία με τον οφειλέτη. Αν και έχουν τη θεωρητική νομική γνώση για να μεταφέρουν τα γεγονότα, δεν είναι όμως νομικοί σύμβουλοι. Εάν μια υπόθεση πρέπει να εξεταστεί στο δικαστήριο, η υπηρεσία είσπραξης χρεών Inkasso παραμένει εκτός.
6. Πόσα είναι τα τέλη Inkasso είσπραξης;
Εάν μια εταιρεία logistics αποφασίσει να κάνει χρήση της διαχείρισης επαγγελματικών απαιτήσεων, το ποσό του κόστους είναι περιορισμένο. Βασίζεται στον πίνακα αμοιβών του δικηγόρου, ο οποίος καθορίζει μια σταθερή τιμή. Στη διεκπεραίωση της υπόθεσης είσπραξης χρεών, το τέλος είναι το μισό έως το πολύ δυόμισι φορές πιο πάνω. Η βάση υπολογισμού είναι το ποσό των απαιτήσεων. Ακόμη και σε σοβαρές ή ιδιαίτερα περίπλοκες περιπτώσεις, απαιτείται μέγιστο τέλος επεξεργασίας επί 2,5. Συχνά, ωστόσο, εκτιμάται κατά μέσο όρο επί 1,3. Αυτό ακούγεται περίπλοκο στην αρχή, αλλά μπορεί να υπολογιστεί γρήγορα.
Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι η μεταφορά που παρέχεται δεν πληρώθηκε. Το ποσό του τιμολογίου είναι 500 ευρώ. Τα τέλη είσπραξης για αυτήν τη μέτρια σοβαρή υπόθεση, με 1,3 φορές του νόμιμου τέλος, είναι 58,50 ευρώ.
7. Ποιος πληρώνει τα τέλη Inkasso;
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για απλήρωτους λογαριασμούς, αλλά οι μη συνεπής πληρωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι προκαλούν προσπάθεια και έξοδα. Για παράδειγμα, η σύνταξη και η αποστολή υπενθυμίσεων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα γραφειοκρατικό και οικονομικό κόστος. Ο πιστωτής μπορεί να απαιτήσει από τον οφειλέτη να επιστραφεί το κόστος είσπραξης των χρημάτων.
Μια οδηγία της Ε.Ε. δημιουργεί σαφή δικαιώματα και υποχρεώσεις σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε εάν δεν έχει πληρωθεί τιμολόγιο. Έχουμε ετοιμάσει τις νομικές λεπτομέρειες αποζημίωσης για εσάς σε αυτό το άρθρο του Blog της TIMOCOM. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζουμε σε έναν διεθνή τομέα όπως των logistics.
Περίληψη
Οι ανοιχτοί λογαριασμοί πρέπει φυσικά να πληρωθούν, ειδικά σε μια εμπιστευτική επιχειρηματική σχέση. Εάν αυτό δεν λειτουργεί, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα δικαιώματα και τις επιλογές σας. Η ανάθεση μιας υπηρεσίας είσπραξης χρεών είναι ένας χρήσιμος τρόπος εάν θέλετε να θέσετε τη διαχείριση των απαιτήσεων σε εξειδικευμένα χέρια.
Στον κλάδο των μεταφορών και των logistics, η διαχείριση των απαιτήσεων αποτελεί πρόκληση λόγω της διεθνούς και της πολυγλωσσίας όλων των παραγόντων. Η Διεθνής Υπηρεσία Inkasso της TIMOCOM ειδικεύεται στην υποστήριξη των πελατών της σε όλη την Ευρώπη. Λειτουργεί ως ουδέτερος μεσίτης σε 27 γλώσσες και βοηθάει στην αντιμετώπιση των ανοιχτών τιμολογίων.
Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει:
Τι να κάνετε με τα ανοιχτά τιμολόγια Σύντομη εξήγηση για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας σε περίπτωση καθυστερημένης πληρωμής.
Τι πρέπει να κάνετε εάν ο πελάτης δεν πληρώνει;
Παραμείνετε οικονομικά ισχυρά - Πώς να προστατεύσετε την εταιρεία σας σήμερα